برخورد با متخلفان جایگاههای سوخت زنجان

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موجرسا»؛ بیان اینکه در فرآیند سوختگیری در جایگاههای سوخت همواره قیمتهای مشخص و رسمی از سوی دولت بهعنوان نرخ مجاز سوخت در کشور تعیین و به جایگاههای ابلاغ وروی نازلها ثبت میشود، اظهار کرد: این نرخها باید به دقت رعایت شده و از آن پیروی شود.
بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه در برخی مواقع مشاهده میشود که مشتریان پس از سوختگیری در مواجهه با هزینهای بالاتر از مبلغ ثبتشده در سیستم احساس نارضایتی میکنند، افزود: این تخلف نهتنها باعث از بین رفتن اعتماد مشتریان به سیستم سوخترسانی میشود بلکه از لحاظ قانونی نیز اقدامی غیرمجاز و ناقض حقوق مصرفکنندگان به حساب میآید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه در این راستا مسئولیت فروش با رعایت نرخهای مصوب بر عهده متصدیان جایگاههای سوخت است، ادامه داد: متصدیان موظفند تنها مبلغی را که در نازل سوختگیری بهطور دقیق ثبت شده از مشتری اخذ کنند و هیچگونه مبلغ اضافی را از مشتریان درخواست نکنند.
وی گفت: این موضوع بهویژه در زمانی که پرداخت بهوسیله کارتهای بانکی انجام میشود از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که کشیدن مبالغ اضافی از کارتهای مشتریان علاوه بر نقض قوانین به منزله تخلفی جدی و قابل پیگرد است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه زنجان گفت: برای جلوگیری از چنین تخلفاتی همشهریان و مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف میتوانند با شماره 09627 تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کنند تا به شکایت آنها رسیدگی شود.
مقدم اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متصدیان خاطی برخورد قانونی خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که حقوق مشتریان به هیچعنوان تضییع نمیشود و تمامی فرآیندها بهصورت شفاف و مطابق با استانداردها و قوانین مربوطه انجام میشود.
وی بیان کرد: این برخورد قاطع علاوه بر حفظ اعتبار جایگاههای سوخت موجب افزایش رضایتمندی عمومی خواهد بود.
انتهای خبر/